wtorek, 1 października 2013

Lakier Golden Rose CARE + STRONG


Miało być dziś o korektorze w płynie INGLOTA, ale niestety nie mam  za dużo czasu, dlatego zamieszczam szybką notkę o moim nabytku- czyli lakierze do paznokci. Nie jest to nowy nabytek ponieważ zakupiłam go w sierpniu w Pile, rzuciłam gdzieś w kąt i teraz dopiero nabrał "mocy prawnej" przypomniałam sobie o nim i postanowiłam użyć :) Jest to lakier Golden Rose CARE + STRONG





Producent informuje na etykiecie, że jest to lakier z odżywką i utwardzaczem, co jest z pewnośćią prawdą, ponieważ nie trzeba na niego nakładać dodatkowo utwardzacza i pięknie błyszczy :) 



Jego konsystencja jest dość gęsta i jeśli chodzi o rozprowadzanie to nie jest źle- ale też nie jest rewelacyjnie bo często nie rozprowadza się równomiernie- zapewne przez to, że jest właśnie dość gęsty.


Plusem jest z pewnością to, że mimo swojej gęstości w miare szybko schnie, a jak stwardnieje to jest rzeczywiście  trwały i  nie odpryskuje. Kolor jak dla mnie jest prześliczny. Lekki łosoś z cudownymi minidrobinkami, które pięknie się mienią. Pomimo małych trudności podczas malowania uwielbiam go :)







MINUSY:

-konsystencja

PLUSY:


-piękny kolor

-cena- 4,90 zł
-trwałość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz