niedziela, 6 października 2013

Paznokciowa inspiracja :) i energy drink

                                             Witajcie ! W sumie już po weekendzie :)

Dziś króciutka notka :) 
Pierwsza dotycząca paznokci. Fotka moich pazurków zrobiona na szybciutko w drodze na imprezę rodzinną :) Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu bo ja je uwielbiam :) 
Oczywiście jest to moje własne dzieło. Nie ukrywam, że sama tego nie wymyśliłam, tylko zainspirowałam się zdjęciem znalezionym w Internecie.



Druga nie do końca związana z modą czy urodą ale napojem :) 
Trafiłam kiedyś na niego przypadkiem bodajże we freshu, czy też żabce. Nie jestem wielbicielką napojów energetycznym bo wiadomo, że są niezdrowe i tak dalej :) Jednak z racji tego, że jestem wielbicielką kokosa w każdej postaci- nie mogłam przejść koło niego obojętnie :) Spróbowałam i się zachwyciłam :) Jeżeli chodzi o działanie pobudzające to ciężko jest mi się wypowiedzieć, ponieważ na mnie  te napoje nie działają... podobnie zresztą jak kawa, ale jeśli chodzi o smak to powiem tak... jeśli ktoś lubi malibu ze spritem to z pewnością mu zasmakuje :)



 Oczywicie wiadomo jak to jest z napojami energetycznymi 

"Wszystko można- co nie można...byle z lekka i ostrożna :)"


Dobranoc i życzę Wam udanego początka tygodnia !
 L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz