czwartek, 3 października 2013

Szybka stylizacja :)


                  
         Dziś mam dla Was moją szybką stylizację :)




Na codzień jesienią nie lubię chodzić w spódnicach, ponieważ jestem strasznym zmarzluchem i o tej porze roku zdecydowanie wolę spodnie :)  Dziś jednak pomimo tego, że na dworze było strasznie zimno ( I jest nadal) postanowiłam założyć jedną z moich ulubionych spódnic, którą uwielbiam za to, że pasuje do wszystkiego :) Rzeczy, które mam na sobie nie są nowe :)  Wszystko kupiłam w zeszłym roku.

Rajstopy: Calzedonia
Koszula: H&M



Botki kupiłam chyba z dwa lata temu... i te dwa lata przeleżały w szafie... w tym roku stwierdziłam, że nie są złe i bardzo często je noszę :)




MAKIJAŻ:




korektor w kremie : Inglot
podkład: Inglot
cienie do powiek: Rimmel
tusz do rzęs: Eveline
kredka do brwi: Inglot
pomadka: Astor
Róż do policzków: Chanel
Eyeliner: Wibo
Perfum: Thierry Mugler Angel




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz